Pristatymo sąlygos

Turėdami unikalų pasaulinio masto prekybos tinklą, užsakymą bet kurioje pasaulio dalyje galime įvykdyti per kelias valandas!

Žiūrėti Covid-19 saugias pristatymo instrukcijas ir dabartinę informacijos rasite čia.

Dėl skirtingų darbo zonų, valstybinių švenčių ir darbo valandų kiekvienoje šalyje negalime garantuoti, jog gėlės bus pristatytos tą pačią dieną, kai buvo pateiktas užsakymas, išskyrus tik tokias aplinkybes:

  • Jūsų užsakymas gali būti priimtas atskirai, priklausomai nuo priimančios šalies poilsio ir darbo laiko.
  • Mes negalime garantuoti užsakymo įvykdymo šeštadieniais po pietų arba sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis.
  • Mes negalime garantuoti pristatymo "iki pietų", "po pietų" ar "po darbo" laiko dižiųjų švenčių (Valentino diena, Moters diena, Motinos diena) metu, tai liečia ir tarptautinius pristatymus.
  • Tikslus pristatymo laikas gali būti garantuotas tik laidotuvių atveju.
  • Jei gėlės siunčiamos į ligoninę, reikia nurodyti skyrių, palatos numerį arba mergautinę gavėjos pavardę, jei gėlės užsakomos į gimdymo namus. Gėlės tokiu atveju paliekamos tik registratūroje.
  • Siunčiant gėles į viešbutį, turi būti nurodytas adresato kambario numeris ir vardas bei pavardė, įregistruoti viešbučio klientų knygoje (pvz., grupė, pora ir pan.). Gėlės paliekamos tik viešbučio priimamajame.
  • Į pristatymo garantiją neįtrauktos tokios vietos kaip stovyklavietės, karinės bazės, laivai, jūrų uostai arba oro uostai.

Prašome atidžiai patikrinti, ar įrašėte teisingą pristatymo vietos adresą, įskaitant vietos telefono numerį. Mes negalime prisiimti atsakomybės už pavėluotą užsakymo įvykdymą arba jo neįvykdymą dėl neteisingai įrašyto arba įrašyto ne viso adreso.

Jei norite pateikti specialų užsakymą arba dėl ko nors pasiteirauti, prašome kreiptis į mus. Gėlių pristatymas nustatytu laiku gali būti garantuojamas tik esant išankstiniam susitarimui su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

Jei adresato nėra, mūsų tinklui atstovaujantis floristas paliks pranešimą ir mėgins vėliau paskambinti gavėjui telefonu. Jei floristas negali pristatyti gėlių ar susisiekti su gavėju per 24 val. po pirmojo mėginimo įteikti gavėjui siunčiamas gėles, tuomet jis praneša mums apie neįvykdytą užsakymą, o mes savo ruožtu informuojame jus telefonu ar el. paštu, kad užsakymas neįvykdytas. Jei floristui nepavyksta įvykdyti užsakymo, jis gali palikti gėles patikimai trečiajai šaliai (kaimynams, administratoriui, durininkui, laidotuvių namuose ir pan.), su sąlyga, kad gėlės būtų perduotos adresatui. Tas pat pasakytina ir apie siunčiamus priedus (pvz., atvirukus, dovanas ir pan.), dėl kurių perdavimo kiekvienu atveju susitariama atskirai.

Jeigu gavėjas atsisako priimti gėles be pateisinamos priežąsties, pinigai už gėles ir pristatymą sumokami floristui.

Pristatymo kainos

7,50 €
Siunčiant į vietoves Lietuvoje
10-14 €
Siunčiant į vietoves užsienyje
Atskirais atvejais, į tolimesnes vietoves, pristatome gėles už papildomą mokestį. Šiuo atveju mūsų aptarnavimo skyrius susisieks su jumis tiesiogiai.
Kai kuriuose vietovėse kaip Zarasai ir Zarasų rajonas ne visada galime užsakymą pristatyti. Į šias vietas pristatome už papildomą pristatymo mokestį. Varėnos, Vilniaus, Šilutės rajono tolimesnėse vietovėse ir Kryžkalnyje, Ariogaloje ir Vilkijoje taip pat pristatome už papildomą mokestį. Norint padaryti užsakymą į šias vietas geriausia susisiekti su mumis prieš užsakymo padarymą.