Bendros sąlygos


Pristatymas

Turėdami unikalų pasaulinio masto prekybos tinklą, užsakymą bet kurioje pasaulio dalyje galime įvykdyti per kelias valandas! Dėl skirtingų darbo zonų, valstybinių švenčių ir darbo valandų kiekvienoje šalyje negalime garantuoti, jog gėlės bus pristatytos tą pačią dieną, kai buvo pateiktas užsakymas, išskyrus tik tokias aplinkybes:

  • Jūsų užsakymas gali būti priimtas atskirai, priklausomai nuo priimančios šalies poilsio ir darbo laiko.
  • Mes negalime garantuoti užsakymo įvykdymo šeštadieniais po pietų arba sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis.
  • Mes negalime garantuoti pristatymo "iki pietų", "po pietų" ar "po darbo" laiko dižiųjų švenčių (Valentino diena, Moters diena, Motinos diena) metu, tai liečia ir tarptautinius pristatymus.
  • Tikslus pristatymo laikas gali būti garantuotas tik laidotuvių atveju.
  • Jei gėlės siunčiamos į ligoninę, reikia nurodyti skyrių, palatos numerį arba mergautinę gavėjos pavardę, jei gėlės užsakomos į gimdymo namus. Gėlės tokiu atveju paliekamos tik registratūroje.
  • Siunčiant gėles į viešbutį, turi būti nurodytas adresato kambario numeris ir vardas bei pavardė, įregistruoti viešbučio klientų knygoje (pvz., grupė, pora ir pan.). Gėlės paliekamos tik viešbučio priimamajame.
  • Į pristatymo garantiją neįtrauktos tokios vietos kaip stovyklavietės, karinės bazės, laivai, jūrų uostai arba oro uostai.

Prašome atidžiai patikrinti, ar įrašėte teisingą pristatymo vietos adresą, įskaitant vietos telefono numerį. Mes negalime prisiimti atsakomybės už pavėluotą užsakymo įvykdymą arba jo neįvykdymą dėl neteisingai įrašyto arba įrašyto ne viso adreso.

Jei norite pateikti specialų užsakymą arba dėl ko nors pasiteirauti, prašome kreiptis į mus. Gėlių pristatymas nustatytu laiku gali būti garantuojamas tik esant išankstiniam susitarimui su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

Jei adresato nėra, mūsų tinklui atstovaujantis floristas paliks pranešimą ir mėgins vėliau paskambinti gavėjui telefonu. Jei floristas negali pristatyti gėlių ar susisiekti su gavėju per 24 val. po pirmojo mėginimo įteikti gavėjui siunčiamas gėles, tuomet jis praneša mums apie neįvykdytą užsakymą, o mes savo ruožtu informuojame jus telefonu ar el. paštu, kad užsakymas neįvykdytas. Jei floristui nepavyksta įvykdyti užsakymo, jis gali palikti gėles patikimai trečiajai šaliai (kaimynams, administratoriui, durininkui, laidotuvių namuose ir pan.), su sąlyga, kad gėlės būtų perduotos adresatui. Tas pat pasakytina ir apie siunčiamus priedus (pvz., atvirukus, dovanas ir pan.), dėl kurių perdavimo kiekvienu atveju susitariama atskirai.

Jeigu gavėjas atsisako priimti gėles be pateisinamos priežąsties, pinigai už gėles ir pristatymą sumokami floristui.


Gėlės

Gėlės yra sezoniniai augalai, tad kai kurių rūšių gėlių floristai, įskaitant ir Fleurop-Interflora internetinio ryšio gėlių prekybos tinklo atstovus, ne visada gali parūpinti.

Mes negalime garantuoti, kad visose mūsų floristų parduotuvėse bus galima visuomet gauti ypatingos rūšies gėlių, ypač jei užsakymai pateikiami iš anksto neįspėjus.
Fleurop-Interflora padaryta puokštė gali šiek tiek skirtis nuo internetinėje parduotuvėje parodytos puokštės. Nepaisant to, kiekviena Fleurop-Interflora puokštė yra meno kūrinys. Jūsų pageidaujamos puokštės yra komponuojamos iš šviežių gėlių Fleurop-Interflora parduotuvėse. Galite neabejoti - mūsų floristai dės visas pastangas, kad jūsų pasirinkta puokštė būtų tokios pat spalvos ir formos, kaip ir matyta mūsų tinklapio nuotraukoje.

Deja, gėlės su vazomis netiekiamos. Vis dėlto į Fleurop-Interflora tiesioginio ryšio gėlių prekybos tinklo sąrašus yra įtraukta gėlių, kurios pristatomos su vaza (jos yra aiškiai pažymėtos).


Garantija

Kiekvienam mūsų floristui labai svarbu, kad klientas būtų patenkintas jo vykdomu užsakymu. Garantija užtikrina, kad visi užsakymai bus vykdomi profesionalų ir atitiks aukščiausius kokybės standartus. Visos užsakytos gėlės bus pristatytos šviežios ir įteiktos asmeniškai konkrečiam asmeniui.

Mes garantuojame, kad kiekvienas Fleurop-Interflora užsakymas bus įvykdytas sąžiningai. Mūsų garantijoje numatyti šie punktai:

  • floristas pristato užsakytą produktą
  • šviežią ir puikios būklės
  • pageidaujamu laiku
  • už Fleurop-Interflora floristų nustatytą ir pristatymo dieną tinklapyje nurodytą galiojančią kainą.

Jeigu atsitiktų taip, kad būtų kokių nors nusiskundimų, užsakovas gali kreiptis į aptarnaujantį Fleurop-Interflora floristą. Pristatytam produktui taikoma mažiausiai trijų dienų - 72 valandų po pristatymo - garantija dėl kokybės; gėlės, augalai arba papildomi produktai, dėl kurių pareiškiamos kokios nors pretenzijos, bus pakeisti kitu produktu, jeigu jie per šį laikotarpį bus grąžinti į prekes pristačiusią parduotuvę.

Ši garantija akivaizdžiai byloja, jog jūsų užsakymas bus įvykdytas su meile ir ypač rūpestingai bei bus panaudoti tik pačios aukščiausios kokybės produktai. Tačiau jei jūsų netenkina kokybė ar pristatymo paslaugos, prašome pranešti mums apie tai daugiausiai per 3 dienas nuo pristatymo.

Visus užsakymus tvarko ir vykdo tik Fleurop-Interflora organizacijos nariai. Savaime suprantama, visa užsakymui įvykdyti būtina informacija bus laikoma paslaptyje ir nebus perduota trečiosioms šalims.

Jei iškilo klausimų ar norite pateikti pasiūlymų, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

Dėkojame už parodytą pasitikėjimą mūsų tiesioginės prekybos sistema!

Interflora Lietuvoje

+370 5210 1792
info@interflora.lt

Fleurop-Interflora NE Europe LLC

Reg. nr
11152227

PVM nr
EE100983247

Banko sąskaita
LT387300010091196056